4 תשובות
יש ילדים שזה לא עובר להם בחיים
יש ילדים כמוני שמגיל 3 הבינו שאין על מי לסמוך
בגיל 12 מתחילים לפתח עצמאות
אתם אומרים פה 12 אני מגיל שמונה תשע הרגשתי שההורים לא מסוגלים לעשות בשבילי הכל ושאין באמת על מי לסמוך שיעשה לי כל מה שאני רוצה ויטפל לי בהכל ויסדר הכל וצריך להתמודד בחיים גם בעצמך אז אני חושבת שזה מאוד תלוי בילד/ה וכל ילד מרגיש ככה בשלב אחר יש כאלה שתמיד ירגישו את זה ויש כאלה שממש לא
בכל גיל מרגישים את זה.
פשוט יש גיל שאתה מתחיל להיות עצמאי
לי אישית זה קרה בגיל 12 בערך
ההורים שלי סמכו עליי מגיל 12 אבל תלוי בהורים זה משתנה