7 תשובות
ההורים שלי גרושים אבל עדיין מסתדרים
סיימ אני לא מרגיש שונה אפילו
זאת המציאות שגדלתי אלייה אני רגיל והכל טוב
זאת המציאות שגדלתי אלייה אני רגיל והכל טוב
אני ממש סבבה עם זה לא אכפת לי מהעניין הזה בכלל
אצלי זה בידיוק ההפך,ההורים שלי לא גרושים ואני מרגיש נורא,כאילו תמיד בבית יש תחושה עגומה כזאת אפ אחד לא מדבר עם אף אחד אחר וזה סתם מגעיל
אני לא שמחה שהם התגרשו
אבא שלי הוא שף מקצועי והוא פתח מסעדה לפני 5 שנים בקיסריה עם עוד 2 חברים שלו
והוא לא אוהב שהימים שלו בעבודה מסודרים לפי לו"ז וזה לא כיף לי כי נגיד אני איתו עכשיו כבר שבוע ואני לא ראיתי את אמא שלי וגם שבימים שאנחנו אמורים להיות איתו אנחנו בהפתעה מסתבר שאנחנו על אמא שלי וזה ממש קשה לי כי אני גם צריכה לעלות את הדגים של הימים שהיינו עם אבא של לאמא שלי וזה כבד נורא וזה גם נורא נורא מסובך בשבילי....
קיצר שמחה בשבילם שהם התגרשו אבל קשה לי נפשית ופיזית לחיות עם העובדה שהכול על הכתפיים שלי :)(
אבא שלי הוא שף מקצועי והוא פתח מסעדה לפני 5 שנים בקיסריה עם עוד 2 חברים שלו
והוא לא אוהב שהימים שלו בעבודה מסודרים לפי לו"ז וזה לא כיף לי כי נגיד אני איתו עכשיו כבר שבוע ואני לא ראיתי את אמא שלי וגם שבימים שאנחנו אמורים להיות איתו אנחנו בהפתעה מסתבר שאנחנו על אמא שלי וזה ממש קשה לי כי אני גם צריכה לעלות את הדגים של הימים שהיינו עם אבא של לאמא שלי וזה כבד נורא וזה גם נורא נורא מסובך בשבילי....
קיצר שמחה בשבילם שהם התגרשו אבל קשה לי נפשית ופיזית לחיות עם העובדה שהכול על הכתפיים שלי :)(
אנונימית
אני לא מרגיש עם זה כל כך רע כי הם התגרשו עוד לפני שנולדתי
.
אנונימית