4 תשובות
היי
תירגע , לכל בן אדם יש תקופות קשות וכל אחד יכול להתגבר עליהם .
כל בן אדם הוא מיוחד ויש לו משהו משלו להציע לעולם הזה לפעמים לוקח זמן להבין את זה ולהביא את עצמך לביטוי .
תיקח נשימה עמוקה תחשוב על הדברים שאתה אוהב והאנשים שאתה אוהב . תחשוב על החלומות שלך .
ותחשוב ברצינות על ללכות לפגוש איש מקצוע אין לך מושג כמה זה עושה טוב לנפש
תנסה למצוא לעצמך סביבה חדשה , אולי תירשם לאיזה חוג , זה יעשה לך טוב
דבר איתי בפרטי אץה אחד הגברים
היי אנונימי, מה שלומך? אני מבינה שאתה עובר תקופה קלה. הסיטואציה שאתה מתאר מאוד לא פשוטה להתמודדות. חרדה חברתית לרוב מתסכלת אותנו ומעצימה את תחושת הבדידות. המשפט האחרון שאתה כותב שבא לך להתחיל את החיים מחדש, מראה על הרצון שהכל ישתנה, ועל אופטימיות וחשוב שתשמור עליה. אני מתנדבת בעמותת עלם בתוכנית שמלווה בני נוער וצעירים ברשתות החברתיות. אפשר לדבר איתנו על הכל ואפילו להישאר אנונימים. הייתי רוצה להזמין אותך לדבר איתי על התחושות שאתה חווה ומה הוביל אליהן, כדי שביחד נוכל לחשוב מה אפשר לעשות, אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, במייל שלנו [email protected] או באינסטגרם/טיקטוק שלנו elem.digital.
אפשר גם להכנס לצ'ט או לווטס אפ שלנו ולשוחח
באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד חמישי בין 20:00-24:00.
מחכה לך, תמר