6 תשובות
אולי תשמע מוזיקה אותי זה תמיד הרגיע
הי,
זו תקןפה והרבה אנשים חווים אותה במהלך החיים
תן לזמן לעבור
אני תממיחד כאן אם תצתרך משנו:))
זו תקןפה והרבה אנשים חווים אותה במהלך החיים
תן לזמן לעבור
אני תממיחד כאן אם תצתרך משנו:))
חיים פעם אחת! תעשה מה שבא לך בלי לדפוק חשבון לאף אחד אלו החיים שלך ואתה חיי אותם ואף אחד לא צריך לקבוע לך מה לעשות. גם אם ניסית משהו ולא צלח אז לא נורא תנסה שוב ותחייה את החיים לא צריך להתקע על השטויות הקטנות האלה כי בסוף זה מה שהורס לנו את החיים. תשמע מוזיקה לכיף שלך ותנסה לעשות דברים שישפרו לך את המצב רוח. תזרום עם החיים ואל תתקע(:
היי:) מוזמן להתכתב איתי בפרטי אשמח לעזור לך. אני מבינה מה זה קושי ואני מבינה מה זה בכי כל יום שעובר ומה זה לזייף שאתה בסדר שאתה לא.
אחי כולה שאלתי מה אתה רוצה בשווארמה
אחינו קראתי הכל והכל בסדר
באותו הנושא: