4 תשובות
אני לא חושבת שיש מישהי שהיא מכוערת
יש סיכוי שהיא באמת הטעם שלהם , לא כל הטעם שלך זה הטעם שלהם וזה ממש רע לקרוא לחברה מכוערת
יש סיכוי שהיא באמת הטעם שלהם , לא כל הטעם שלך זה הטעם שלהם וזה ממש רע לקרוא לחברה מכוערת
תנסי להיות אולי יותר חברותית, תראי את הוייב שלה ותנסי בקטנה להבין את הכיוון ולבנות לך וייב מושך
יש הרבה קבוצות של אנשים שגוף מסוים ישר הם אומרים לא ופנים פחות חשוב להם ואולי פשוט היא מסתתובבת עם כאלה טייפים לכי תדעי
יש הרבה קבוצות של אנשים שגוף מסוים ישר הם אומרים לא ופנים פחות חשוב להם ואולי פשוט היא מסתתובבת עם כאלה טייפים לכי תדעי
שואל השאלה:
לא רק אני חושבת שהיא מכוערת, מלא אומרים את זה. נגיד באומיגל תמיד מתחילים איתי ולא איתה
אבל כן כנראה זה בגלל הווייבים שלה.
למרות שהיא ממש פאדחנית היא צועקת לילדים ברחוב והיא גם מסתובבת עם מלא בנים לבד למרות שיש לה חבר
לא רק אני חושבת שהיא מכוערת, מלא אומרים את זה. נגיד באומיגל תמיד מתחילים איתי ולא איתה
אבל כן כנראה זה בגלל הווייבים שלה.
למרות שהיא ממש פאדחנית היא צועקת לילדים ברחוב והיא גם מסתובבת עם מלא בנים לבד למרות שיש לה חבר
אנונימית
קודם כל אחות למה אתן חברות, דבר שני זה הכל עיניין של ביטחון ואיך את מדברת עם אנשים, אם תחשבי כל הזמן על דברים כאלה ותורידי לחברה שלך לא יחשבו עלייך דברים טובים. בשביל להכיר אנשים לא רק בנים צריל להיות חברותיים ונחמדים אחרת אנשים לא ירצו להיות בסביבתך לא משנה גוף ופנים.וגם תזכרי שאם האופי חרא והגישה חרא אבל יש גוף ,זה לא תמיד דבר טוב שבנים מתקרבים אליך זה בדרך כלל רק בשביל לנצל את הילדה, אז לא הכל ורוד תסתכלי על זה ככה
אנונימית
באותו הנושא: