14 תשובות
לא נורא שיער צומח הכל בסדר, כנראה חודש חודשיים עד שזה יראה טוב שוב
שואל השאלה:
אבל זה קארה
אנונימית
יקח אולי 2-3 שנים
אולי תשימי כובע?
שואל השאלה:
מהה
אנונימית
אוי!
השיער יצמח תוך חצי שנה משהו כזה וזה יראה טוב
בינתיים תנסי לאהוב את התספורת:)
שיער זה לא שיניים זה צומח
כל חודש גודל איזה סנטימטר אם את אוכלת טוב
אהובה מבאס!!
דבר ראשון איזה כיף זה שיער קצר בקיץ יהיה לך הרבה פחות חם
דבר שני אולי לשקול ללכת לספר שיציע לך משהו שישפר לך את ההרגשה
או לתת לעצמך שבוע התרגלות, אולי דברים יראו אחרת :)
בכל מקרה השיער גודל!! וזה לא לנצח
יותר מהר משתשימי לב
זה ממש לא יצמח לך עוד שנתייםם הכל בסדרר זה יקח לך חודש חודשיים עד שיצמח וגם גזרת את השיער אז בכלל זה יצמח מהר (כנראה) כי כשגוזרים קצוות זה אורך יותר מהר
אבל אולי בכלל את תאהבי את זה אני גם עשיתי תספורת שחשבתי שהיא מזעזעת והתחלתי לבכות ואחרי זה הלכתי עם חברים ולבית ספר וזה ומחא החמיאו לי ובכללי גם התחלתי לאהוב
שיער גדל בין סנטימטר ל4 כל חודש(תלוי באנשים), תורלי לשים קשת לשיער כדי לקחת אותו לאחור, גם יתן לו נפח, יגדל לך יותר מהר ממה שאת חושבת ואת לא תשימי לב לזה בכלל, אל תתיחסי לתספורת כי זה דבר שמשתנה ואני בעצמי כרגע עם תספורת נוראית ולא מרצון, תני לשיער לגדול ואל תדאגי לזה
לא נורא, אולי תנסי לסדר את השיער בתסרוקת שמתאימה לשיער.
וגם תנסי אולי לשפר
שואל השאלה:
תודה על התגובות :)זה קצת עודד אותי
אנונימית
תאספי בנתיים
תסדרי איזו תסרוקת
תגרמי לו לצמוח מהר יותר עם מסכות