6 תשובות
זה לא מדויק.
קודם כל הייתה ילדה בת 10 שנפגעה מרסיסים וגם היה טיפה נזק בבסיס בדרום אבל לפי כל מה שהם שיגרו אלינו זה הישג מטורף!!!
באמת ואוו כאילו ההגנה שלנו מטורפת והיינו מוכנים אבל בתאכלס הם כן עשו לנו ולא קצת, הם שיגרו אלינו מכטבים (איך שלא רושמים את זה) וגם טילים בליסטיים וזה שאנחנו ידענו להגן על עצמינו זה נכון אבל בכל זאת זה לא בסדר והם כן עשו.
היו נפגעים,
פשוט לא הרבה..
היו נפגעים ומבחינה כלכלית הם עשו לנו ממש צרות
הנזק שהם עשו הוא באמת לא גדול. זה לא כלום, בעיקר הכסף שעולה לנו כל יירוט, אבל בשורה התחתונה כמעט ואף אחד לא נפגע וזה מה שחשוב
הם הפסידו לנו מאות מליוני דולרים ואת ההרתעה.
לא, ברור שהם עשו!
הם שלחו אלינו ככ הרבה כתבמים וטילים.
אתה יודע כמה כסף הוצאנו על הגנה?
כמה מערכות "ביזבזנו"?
זו תקיפה רצינית לכל דבר!!