התחברות
הרשמה
אם אני חצי עיראקית אני תכלס יכולה להגיד שאני איראנית?
14 באפריל 2024, 10:05
עיראק
4 תשובות
לא
D
Dawnnnnn
לא כי עיראק זה עיראק ואיראן זה פרס
מ
מומוו
זה לא אותו הדבר
ה
האופקימי הדתי ההוא
לא
ה
המרוקאי הרגוע
באותו הנושא:
אם אני אומרת שאני עדה עיראקית, זה פדיחה?
יאמינו לי שאני לא שמה עדשות עיניים ירוקות אם ידעו שאני חצי תימניה וחצי עיראקית?
יש פה עיראקים ועיראקיות בגיל נוער שיודעים מילים בעיראקית אם כן תפרטו
בתכלס, אתם לא יכולים להגיד "אף אחד לא מושלם"
בתכלס אתאיסטים לא יכולים להגיד שמדינת ישראל היא שלנו במקור לא ?
אם אני מרוקאית ועיראקית זה אומר שאני ערבייה?
למה יש בנים שפוסלים מישהי כי היא עיראקית/חצי עיראקית?
יש פה עיראקים ועיראקיות בגיל נוער שיודעים מילים בעיראקית אם כן תפרטו
נורמלי שאני עיראקית לבנה?
ילדים שאלו אותי מה העדה שלי ואז צחקו עליי שאני עיראקית שעירה(ואני באמת עיראקית)
מה זה מוצא? שאני עיראקית זה מוצא למשל?