9 תשובות
אני עיראקית ומרוקאית ואני לבנה כמו קיר
ברור
אני חצי עיראקית ואני לבנה ממש
אני רוסיה עם הוא כהה יחסית בלי עיניים כחולות
שוק
כל פעם שאני מדברת רוסית ליטרלי שוק

כמובן שזה נורמלי :)

2. תלוי בקונטקסט, אני הייתי חצי נעלבת, יותר צוחקת על זה
יש לי חברה חצי תימניה חצי עיראקית לבנה רצח
הכל טוב לול
כן.
אני יחסית כהה, אבל זה נורמלי לחלוטין.
כן
יאפ
אני חצי תמניה ולבנה כמו סיד