5 תשובות
טבעי לגמרי אין צורך להיבהל
אבל אם את רוצה אפשר לטפל בזה במעבדת שינה
אבל אם את רוצה אפשר לטפל בזה במעבדת שינה
שואל השאלה:
חחח אין משהו קל יותר?? אני מפחדת שזה יקרה כשאני אשן עם אנשים
חחח אין משהו קל יותר?? אני מפחדת שזה יקרה כשאני אשן עם אנשים
אנונימית
אני מתה לדעת מה אמרת
אנונימית
חחח זה טבעי הרבה אנשים מדברים מתוך שינה
נפוץ שמדברים מתוך השינה, רק שכמעט תמיד מדובר בגיבובי שטויות, חצאי משפטים וכד'.
באותו הנושא: