6 תשובות
אני משבית ואם יהיו שינוי יעדכנו אותנו בנתיים יוצאים יהיה בסדרר
ולבי השקש תשאלי שכנים/ דודים אם יש להם ואם לא תלכי לקנות במוצש
חברה שלי הולכת לפי מה שהבנתי
הלכתי לפני שנתיים ואני יודעת שאם הייתי צריכה לצאת השנה לא היו נותנים לי
אם יש אזעקה זה פשוט בלאגן
שואל השאלה:
לא יודעת אני כנראה יוצאת בעזרת ה' אבל זה קצת מוזר שמוציאים אותנו לטיול במצב הזה
אנונימית
הייתי שנה שעברה אבל זה משרד החינוך אם זה יהיה לא בטוח הם לא יוציאו
וואי אין לי שמץ זה באמת קצת מוזר שמוציאים אותנו במצב כזה