2 תשובות
אני ניסיתי ולא אהבתי
מרגיש לי מאלץ מדי ופשוט מציק וגם סאחי
מרגיש לי מאלץ מדי ופשוט מציק וגם סאחי
ממש כיף!! בהתחלה לא התחברתי וזה כן הוציא אותי מאיזור הנוחות אבל עם הזמן מתרגלים והטיולים שם זה כיף רצחח
באותו הנושא: