10 תשובות
אל תגידי לה מקסימום
אם את מספיק גדולה את יכולה ללכת לבד, אבל זה נורמלי להגיד לה היא גם עושה שפם וגבות
כשאת לידה תגידי כזה משהו שיש לך שפם וזה ותראי מה היא אומרת
פשוט תשבי איתה לשיחה ותגידי שזה פוגע לך בביטחון
אין לך מה להתפדח מזה
תגידי לה שזה מוריד לך את הביטחון ושהגיע הזמן שתתחילי עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 14 היא תכעס אם לא אספר לה, אנחנו בדרך כלל הכי פתוחות שיש אבל משום מה זה מביך אותי
אנונימית
אם לא מרגיש לך בנוח לכי לבד או עם בסטי/חברה שלא מפדח אותך ללכת איתה
באמת שאין לך מה להיות מובכת

זה משהו שכמעט כל נערה עושה, וכנראה שגם אמא שלך, זה טבעי
אם היא לא רואה כלום פשוט תלכי ותעשי
מה הבעיה להגיד לה זה רק גבות ושפם