3 תשובות
לא אני חושבת שאפשר לעיף רק על נוכחות וחוסר הגעה
אנונימית
ברור
אם יהיה לך מלא נכשלים יעיפו אותך מהבית ספר או שישימו אותך בכיתת מבר
באותו הנושא: