4 תשובות
שואל השאלה:
הקטע הוא שמחר בגרות וכניראה אני אגש למחצית שלישית אז אני חייבת כל עזרה אפשרית כדי זה לא יקרה זה הקטע
להפך אני מנסה לעזור..בזה שלדעתי אין אפשרות להשיג..לא יותר מזה..אז מה הקטע של הביקורת?!!
שואל השאלה:
שאלתי למי יש אם אין לך משהו מועיל להגיד אל תעני
חחח למה נראה לך שיתנו את זה??
זה פרטי ואישי..לא נראלי יש אפשרות..