5 תשובות
הבאסה היחידה זה שרוב התפקיד זה בסיס פתוח יומיות
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל זה ואני גרה רחוק מתל אביב וזה מרגיש לי פחות השירות שאני רוצה אבל לא יודעת מה לעשות
בגלל זה ואני גרה רחוק מתל אביב וזה מרגיש לי פחות השירות שאני רוצה אבל לא יודעת מה לעשות
גם אני קיבלתי , אבל לדעתי זה תפקיד ממש טוב
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל אני לא יודעת אם זה בשבילי
כן אבל אני לא יודעת אם זה בשבילי
קיבלת משקית דוברות?
אנונימית
באותו הנושא: