5 תשובות
הבאסה היחידה זה שרוב התפקיד זה בסיס פתוח יומיות
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל זה ואני גרה רחוק מתל אביב וזה מרגיש לי פחות השירות שאני רוצה אבל לא יודעת מה לעשות
גם אני קיבלתי , אבל לדעתי זה תפקיד ממש טוב
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל אני לא יודעת אם זה בשבילי
קיבלת משקית דוברות?
אנונימית