5 תשובות
כי זה לא נפוץ שם
יש לי אחת מקסיקנית בכיתה
יש הרבה אולי אתה פשוט לא רואה
כי כמעט לא הגיעו לשם יהודים בגלות
אנונימי
כי המדינה נורא שומרת ראי ערך קהילת העבריים בדימונה
יש הרבה.
אני לצורך העניין חחח