3 תשובות
מינימום שעתיים יש הרבה תורים זה מידע אישי שלי
כאילו ממה שקרה לי
שואל השאלה:
יואו מידע אישיי???! רגע אין אפשרות לצק אין כזה בטלפון שעושים ואז עוקפים הכל ואפשר לרקוד בין לבין? כאילו ליטרלי שעתיים?
רגע וזה כמו בטיסה רגילה כזה שהולכים לדלפק ואז בדיקה בטחונית במכונה ואז זהו? וזה נותן ללכת לדיוטי הקטן שיש בטרמינל 1 הלא הוא תחנה מרכזית?
יואו מידע אישיי???! רגע אין אפשרות לצק אין כזה בטלפון שעושים ואז עוקפים הכל ואפשר לרקוד בין לבין? כאילו ליטרלי שעתיים?
רגע וזה כמו בטיסה רגילה כזה שהולכים לדלפק ואז בדיקה בטחונית במכונה ואז זהו? וזה נותן ללכת לדיוטי הקטן שיש בטרמינל 1 הלא הוא תחנה מרכזית?
אנונימית
באותו הנושא: