6 תשובות
אל תלחצי דבר ראשון יש מצב שזה לא הוא בכלל והם סתם דומים
דומה או שזה הוא? אבל אני מצטערת כל כך..
שואל השאלה:
זה לא הוא אבל הוא ממש ממש ממש דומה לו
אנונימית
וואי אני מצטערת ממש.
אבל שתעבדי איתו את תראי שזה בסדר ושזה פחות מלחיץ ואז תירגעי בעזרת השם..
זה באמת קשה מאוד אבל תזכירי לעצמך שזה לא הוא וזה בן אדם אחר בכלל
תנסי לא לחשוב על זה,
זה קשה לך אבל בסופו של דבר זה לא הוא
שואל השאלה:
כל פעם שהייתי רואה את אותו אחד שמתחיל לעבוד אז הייתי נלחצת ממש ובורחת וזה כשהוא היה סתם בן אדם זר ברחוב
אנונימית