7 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה היה באווירה טובה כזאת לא כעסתי או משהו
אבל זה היה באווירה טובה כזאת לא כעסתי או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני מרגישה שכאילו זה היה קצת משפיל מה שהוא אמר והצורה שהוא אמר ואם אני אבוא לדבר איתו עוד אחרי זה אז כאילו איפה הכבוד העצמי שלי
אבל אני מרגישה שכאילו זה היה קצת משפיל מה שהוא אמר והצורה שהוא אמר ואם אני אבוא לדבר איתו עוד אחרי זה אז כאילו איפה הכבוד העצמי שלי
אנונימית
^^^ אז הוא לא הבין את זה
תדעי להיות קצת יותר עדינה בהומור מולו
אני מכיר אנשים שהפריע להם שהייתי עוקצני בהומור שלי כלפיהם, אז קיבלתי את זה. מולם עדיף הומור עצמי מאשר עוקצנות
בכללי, במקום לומר "איזה סנוב איזה מגעיל" כשהוא לא מדבר איתך, אפשר לומר משהו כמו "שכחת אותי?" או משהו אחר שלא יעליב
תדעי להיות קצת יותר עדינה בהומור מולו
אני מכיר אנשים שהפריע להם שהייתי עוקצני בהומור שלי כלפיהם, אז קיבלתי את זה. מולם עדיף הומור עצמי מאשר עוקצנות
בכללי, במקום לומר "איזה סנוב איזה מגעיל" כשהוא לא מדבר איתך, אפשר לומר משהו כמו "שכחת אותי?" או משהו אחר שלא יעליב
^^ למה משפיל? דיברת בצורה מעליבה והוא נפגע
שואל השאלה:
כן אבל הוא היה מגעיל כשהוא אמר את זה ולמה שאני ארדוף אחריו מספיק אני מרגישה שאני רודפת אחריו בטירוף עכשיו גם להיות הבוגרת ולבוא להסביר לו ביפה? בבקשה עזרה אני לא יודעת אם להיות עם אגו או לא או אם זה לא משפיל אותי שאני באה לדבר איתו ראשונה
כן אבל הוא היה מגעיל כשהוא אמר את זה ולמה שאני ארדוף אחריו מספיק אני מרגישה שאני רודפת אחריו בטירוף עכשיו גם להיות הבוגרת ולבוא להסביר לו ביפה? בבקשה עזרה אני לא יודעת אם להיות עם אגו או לא או אם זה לא משפיל אותי שאני באה לדבר איתו ראשונה
אנונימית
שואל השאלה:
למה שאני אשנה את עצמי כאילו ואת הצורת דיבור שלי
למה שאני אשנה את עצמי כאילו ואת הצורת דיבור שלי
אנונימית
להבין למה הוא אמר לך את זה
רק לא דיברתם ואת תוקפת אותו ומדברת בצורה מאוד לא נעימה...
רק לא דיברתם ואת תוקפת אותו ומדברת בצורה מאוד לא נעימה...
באותו הנושא: