3 תשובות
מניסיון שלי כן
בי"א הכי פשוט לעבוד בתקופת בגרויות
לא הולכים לבית הספר ויש בגרות פעם בשבוע
בתקופה של המתכונת הייתי ממליצה לך לא לעבוד / מקסימום פעם בשבוע
כמה שיותר תשקיעי בתקופת מתכונות ככה פחות תצטרכי ללמוד לבגרויות (ותוכלי לעבוד יותר בתקופה הזאת)
בי"א הכי פשוט לעבוד בתקופת בגרויות
לא הולכים לבית הספר ויש בגרות פעם בשבוע
בתקופה של המתכונת הייתי ממליצה לך לא לעבוד / מקסימום פעם בשבוע
כמה שיותר תשקיעי בתקופת מתכונות ככה פחות תצטרכי ללמוד לבגרויות (ותוכלי לעבוד יותר בתקופה הזאת)
שואל השאלה:
^^אבל יש מצב שכשאסיים את הבגרויות השנה אז הסיכוי למצוא עבודה יהיה ממש אפסי כי בני נוער כבר תופסים הכל
שנה שעברה כבר עברתי במלא מקומות אחרי תקופת מבחנים לקראת הקיץ ורוב המקומות כבר היו ללא דרושים
^^אבל יש מצב שכשאסיים את הבגרויות השנה אז הסיכוי למצוא עבודה יהיה ממש אפסי כי בני נוער כבר תופסים הכל
שנה שעברה כבר עברתי במלא מקומות אחרי תקופת מבחנים לקראת הקיץ ורוב המקומות כבר היו ללא דרושים
אנונימית
גם כיתה יב עמוסה ולא תוכלי להגיש בגרויות היא הרבה יותר קשה כיתה יב
באותו הנושא: