4 תשובות
לא, בי"ב עדיין מכריחים לבוא אז בי"א?
כן אחרי פסח מגיעין כבר כמעט נטו לבגרויות והמתכונות חוץ מהשלמות ותגבורים
אממ אני ביא ואני בכלל לא מרגישה שזה ככה. אנחנו ממשיכים לבוא כדי לסיים את התכנית לבגרות... והמקצועות שיש בהם בגרות שנה הבאה בכלל אין התחשבות... כן יש פה מתכונת שם מתכונת ואמרו לי שנסיים אחרי פסח תכלס, אני לא מרגישה ככה
אנונימית