7 תשובות
הנשיקה הייתה סבבה אבל הסיטואציה מביכה כי לא ידעתי שזה הולך לבוא חחח הוא פשוט הדביק לי נשיקה אז ההתחלה הייתה גרועה ואז זה זרם
והוא המנוסה בנינו ;)
היא הייתה חרא!
אלתשאלולמה...
ביי
אנחנו התנגשנו...
בסוף זה ניגמר שהוא הלך הביתה עם אף מדמם. פאדיחה
אנונימית
בסדר.. לא יותר מזה. ולא, היא לא הייתה מנוסה וטוב שכך.
היא הייתה על הפנים, לא עם מישהו מנוסה.. סתם נגיעת שפתיים וזהו, אחרי זה הגיעו הצרפתיות ^^
לא הייתה -_-
היא הייתה סבבה, צרפתית עם מישהי מנוסה אבל קטנה ממני בשנה, תבינו לבד איזה סוג של ילדה..