11 תשובות
וגם לדאוג לתזונה שלהם כי את הזאת שמאכילה אותם ובוחרת מה הם יאכלו
אנונימית
השמנה זה לא גנים.
ואני ממש לא אוהבת את מה שכתבת על הבן בכדורגל והבת בריקוד.
מה הבעיה בבן בכדורגל ובת בריקוד
^זה ממש סטראוטיפי
בסדר אבל מה הבעיה בזה
שואל השאלה:
למה לא אהבת אני רוצה לשמוע
מה באלך אמי אשלח אותם למכון?לא יזיק להם תעסוקה בגיל הזה חמודה ועל הדרך לשלב ספורט כדי שיהיו פעילים מאשר לשבת לראות טלווזיה
אנונימית
^ לא כל הבנים הולכים לחוג כדורגל ולא כל הבנות הולכות לריקוד
^ אמרת שאת רוצה לשמוע למה אמרתי לך למה
שואל השאלה:
את מודעת לזה שהבאתי דוגמאות לחוגים את יודעת
חתיכת מקובעת
אנונימית
עזבי אין לי כוח לריב עכשיו
זה יכול לעבור בתורשה ויכול לא. כאילו בעיקר תלוי כם איך מחנכים אותם