5 תשובות
אם את רוצה לעלות תעלי
לא חייב אבל אני הייתי בשלוש והבנתי שזה כמעט ולא יעזור לי אז עליתי לארבע
תלוי מה תרצי לעשות, אולי כן ואולי לא
תלוי מה תרצי ללמוד.. אפשר לפעמים לעשות מכינה ואז לא צריך להשלים בגרויות
שואל השאלה:
אני רוצה ללמוד משפטים או קרימינולוגיה בעתיד
אצטרך להשלים בעתיד?
אני רוצה ללמוד משפטים או קרימינולוגיה בעתיד
אצטרך להשלים בעתיד?
אנונימית
באותו הנושא: