2 תשובות
ראיתי את עצמי במראה
תפאק אני חתיך
תפאק אני חתיך
אנחנו באותה כיתה 9 שנים ככה הכרנו
הוא פשוט חמוד ומתחשב ונסיך וילד טוב והוא תמיד היה כל כך נחמד אליי בגלל זה התאהבתי בו
הבנתי את זה בכיתה ז שאני מאוהבת בו
אמרתי לו בכיתה ז כשהייתי חסרת מודעות בקטע מפחיד והוא דחה אותי
אני חושבת שהוא נסיך ויש לו לב מהמם
לא הוא לא בקטע שלי בדוק
זה מרגיש קסום אבל גם קצת שובר כי אני יודעת שהוא בחיים לא יאהב אותי ואני בחיים לא אקבל אותו
זה מרגיש כאילו אני רוצה לחבק אותו בכל דקה ביום ואפילו שישים לב אליי וידבר איתי ואני אהיה מאושרת
הוא פשוט חמוד ומתחשב ונסיך וילד טוב והוא תמיד היה כל כך נחמד אליי בגלל זה התאהבתי בו
הבנתי את זה בכיתה ז שאני מאוהבת בו
אמרתי לו בכיתה ז כשהייתי חסרת מודעות בקטע מפחיד והוא דחה אותי
אני חושבת שהוא נסיך ויש לו לב מהמם
לא הוא לא בקטע שלי בדוק
זה מרגיש קסום אבל גם קצת שובר כי אני יודעת שהוא בחיים לא יאהב אותי ואני בחיים לא אקבל אותו
זה מרגיש כאילו אני רוצה לחבק אותו בכל דקה ביום ואפילו שישים לב אליי וידבר איתי ואני אהיה מאושרת
אנונימית
באותו הנושא: