6 תשובות
שואל השאלה:
^^ חח כן, אבל בסוף אני הולכת לdear evan hansen כי אין יותר מקומות בbe more chill.
כיף לך תהניי
שואל השאלה:
תודהה(:
נראה לי את dear evan hanson אני אישית יותר אוהבת אותו
ואי קשה
לא שמעתי על השני, אבל חלום חיי לראות את be more chill (יש כאלה שירים חמודים שמה ואני חורשת עליהם כל כך!)
מה שלא יהיה, תהני ואני ממש מקנאה בך!
^_^