התחברות הרשמה

כאלו שאצלם במשפחה חלק גבוהים וחלק נמוכים, הנמוכים או הגבוהים אצלכם נחשבים כפחות?

1 באפריל 2024, 22:29
גביההנשים נמוכותנשים גבוהותגובהמשפחה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
גברים עם טסטוסטרון מאוד גבוה עשויים לאנוס יותר מגברים שאצלם ההורמון נמוך יותר?
יש פה כאלו שיש להם גוף חריג ביחס למשפחה או בכללי נגיד שהם גבוהים מאוד או נמוכים, רזים, שמנים וכדו'?
אני באה ממשפחה של גבוהים אני גובה 187
מי הכי גבוה/גבוהה אצלכם במשפחה?
אנחנו משפחה של גבוהים אבא שלי 1.93 אמא 1.81 אני 2.02 גם הבנים שלי יהיו כאלה?
אני חלק ממשפחה של גבוהים ואני מרגישה גמדה. לגיטימי?
למה יש חלק שסיאנס עובד אצלם ויש לרוב שאצלם לא עובד?
פדיחה שכולם במשפחה שלי גבוהים ואני נמוכה?
איזה מוזר זה שאצל רוב האנשים יש מטרה להיתחבר לזר ולהפוך למשפחה?
למה במשפחת קארדשיאן/ג'נר יש חלק שהשם משפחה שלהם זה ג'נר וחלק קארדשיאן?
אנחנו משפחה של גבוהים רק שאני שלא גבוה כמו האחים שלי ...