18 תשובות
שואל השאלה:
וזה מפריע לכם?
אנונימית
לא בכלל לא
אם צריכה ייעוץ בשביל זה יכולה לכתוב בפרטי אם באלך
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
לא ממש לא מפריע אני עדיין יותר יפה מכל המשפחה שלי ביחד
אנונימית
לא
אנונימית
שואל השאלה:
חח חח חח חחח
אני לומדת ממך איך לראות את האמת.

גם אני שמנמנה ואני אוהבת את זה
אנונימית
מה הכי טוב להיות שמנמנה זה הכי יפה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל רוב הבנות יותר נמוכות ממך
אנונימית
שואל השאלה:
?
אנונימית
מה זאת אומרת? אין לי בנות במשפחה חוץ מאמא שלי ודודות שלי והן גבוהות ממש (170+)
אנונימית
שואל השאלה:
ובמשפחה שלך יש בנות שיותר גבוהות ממך?

אם כן, תאר לי איך זה מרגיש מהצד של הגבר, כי מהצד שלי זה נראה נורא מביך
אנונימית
רגע דיברת אליי אן אליו
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
התכוונתי לאנונימי, אבל תודה
אנונימית
חחח סליחה
אנונימית
שואל השאלה:
יואוו, אני מבינה אותך לגמרי.
אני חווה את זה מהצד השני וזה ממש מביך את שנינו.

אצלנו פשוט מתעלמים מזה ואני אף פעם לא יודעת אם זה נכון לדבר על זה.

אתה מדבר על זה עם מישהו במשפחה?
אנונימית
כל המשפחה שלי גבוהים ורזים
אבל אני ממוצעת 165 כזה וקצת מלאה אז כן נראה לי
אנונימית
המשפחה שלי די מלאים ואני רזה וחטוב כי אני מתאמן חחח