התחברות
הרשמה
המפמ"ר במתמטיקה לכיתה ט', היה קשה או לא? (לכם אישית או לכלל)
18 ביוני 2013, 00:25
מתמטיקה
חשבון
מבחנים
לימודים
מיצ"ב
מבחן מיצ"ב
2 תשובות
לא ממש
גם לי, וגם חברות שלי אומרות שלא היה להן קשה ^^
ɳ
ɳumb
היה קשה רצח ><
א
אני ♡ ✌
באותו הנושא:
גיליתי שאחותי הקטנה מתכתבת עם גבר בן 35 באינסטגרם
אחותי הקטנה מתכתבת עם גבר בן 30, נורמלי?
אני מתכתבת בקטנה כזה עם מישהו מהעבודה שלי..אז כאילו יש לו חברה
אני מתכתבת בקטנה עם מישהו מהעבודה שלי ...ויש לו חברה
אני מתכתבת עם מישהו מפה...
אם אני מתכתבת עם מישהו ואני יודעת שיש לו קראש עלי..
אם אני מתכתבת בוואטסאפ עם מישהו מחו"ל, זה עולה כסף?
אחותי עושה מסיבה קטנה לכבוד משהו , והיא מזמינה חברות מהעבודה שלה וכו' ואחת מהן היא לסבית ..
אפ אני מתכתבת בווצאפ עם מישהו מארהב, זה עולה לנו כסף?
אחותי הקטנה בת (11) מתכתבת עם בנות מדורדרות וערסיות מהשכבה שלי
קנו לנו מהעבודה 250 גרם שוקולד של merci האצבעות הקטנות של השוקולד לשנה החדשה