4 תשובות
תגידי לו מה נסגר יש לו חברה
תבררי את העניין
שואל השאלה:
כן? זה לא ילדותי לחשוב שבגלל לב משהו לא בסדר?
כי כאילו.. הוא מדבר על חברה שלו ורואים שהם בקטע רציני ושהוא אוהב אותה אז אני כאילו מחליקה כי אני אומרת .. אולי זה בראש שלי והכל ממש תמים ואני סתם סתומה
כן? זה לא ילדותי לחשוב שבגלל לב משהו לא בסדר?
כי כאילו.. הוא מדבר על חברה שלו ורואים שהם בקטע רציני ושהוא אוהב אותה אז אני כאילו מחליקה כי אני אומרת .. אולי זה בראש שלי והכל ממש תמים ואני סתם סתומה
אנונימית
מה נסגר יש לו חברה איכס
באותו הנושא: