5 תשובות
וואלה קצת כן, כי זה אחלה דרך להכיר אנשים בנוסף בלטייל בארץ היפה הזאת
לא, לא הלכתי לאף טיול שנתי.
אנונימי
בהחלט.
אני חושבת שכן, כי יהיו לך אופציות להתחבר עם חברות חדשות ועל הדרך לטייל
וגם אם לא יהיה לך וואו בכל זאת זה חוויה וזה עדיף מלשבת בבית
וגם אם לא יהיה לך וואו בכל זאת זה חוויה וזה עדיף מלשבת בבית
אני חזרתי לפני שבועיים בתחושה שהייתי ממש נדחף והיה מבאס הייתי מעדיף לא ללכת האמת
אנונימי
באותו הנושא: