5 תשובות
תלוי אצל מי
באיזורים מסוימים כן
לא , אני בטיפול החמישי וזה לא כואב אולי טיפה חם אבל שמים גל שהוא קר אז לא ממש מרגישים את החום וכמובן שבאיזורים יותר רגישים ( מפשעות ובית שחי) אז טיפה יותר כואב אבל הן מורידות את המעלות של המכונה ובכל טיפול מעלים טיפה את המעלות אז בהתחלה לא ממש תרגישי משהו
לי אישית כואב שאני עושה בשפם אבל חוץ מזה בגוף לא כואב לי
שואל השאלה:
איפה בגוף עושים לייזר?
ידיים, רגליים, בית שחי ו...
איפה בגוף עושים לייזר?
ידיים, רגליים, בית שחי ו...
אנונימית
באותו הנושא: