6 תשובות
שואל השאלה:
אני עושה ביידים ורגלים זה לא כואב?
לא,זה לא כואב בכלל
זה יכול טיפונת לצרוב אבל את תתרגלי בסוף
אל תדאגי כל עוד את לא עושה באזורים רגישים יותר זה לא אמור לכאוב/לצרוב, את תתרגלי עם הזמן אם זאת הפעם הראשונה שלך:)
זה ממש תלוי
אם יש לך שיער צפוף ועבה אז זה יכאב לך ב6 הטיפולים הראשונים
אם לא אז הכל יהיה בסדר
כי לי אישית יש שיער כזה
בכל מקום שאני עושה לייזר כואב לי ממש חוץ מבידיים
אמרו לי שבטיפול ה6 והלאה יכאב לי פחות כי השיער יהיה הרבה יותר דק עד אז
קצת
שימי משחת אלחוש לא יכאב לך בכלל
תלוי איזה מכשיר יש למי שאת עושה אצלה, יש כאלה כואבים רצח ויש כאלה שלא מרגישים בכלל. תנסי.