7 תשובות
כן
כן
אתה רוצה תזיכרונות איתה ולהרגיש מובן יאח...
אל תיפול לזה מחדש, נפרדתם מסיבה מסויימת, אל תשכח.
אל תיפול לזה מחדש, נפרדתם מסיבה מסויימת, אל תשכח.
כן הגיוני אל תיפול לזה יש סיבה שאתם אקסים
הגיוני
זה משהו שאתה לא יכול לקבל יותר ואתה רוצה את זה.
זה משהו שאתה לא יכול לקבל יותר ואתה רוצה את זה.
כן אתה יותר רוצה משהו שהוא לא שלך
אנונימית
באותו הנושא: