7 תשובות
הוא המערכת
הוא הקובע אז לא
אנשים הפסיקו להבין שאלוהים הוא לא אדם כלשהו הוא מערכת של רעיונות ושפיטה שהתנך עושה לה "האנשה" כדי שנבין יותר טוב את איך שהמערכת הזאת עובדת
אלוקים הוא לא אדם הוא בעצמו ה"מערכת" והוא כל יכול
לא, רק ללוגיקה
הוא לא כפוף לכלום
הוא מעבר להכל