9 תשובות
אל תקני זה מכוער
בוודאי, הגינסים שלהם איכותיים ובמחיר שפוי
אני אישית לא אוהבת תסגנון הזה
שואל השאלה:
למה?
אני בכלל לא אוהבת את אורבניקה.
זה כמו פריימארק
כן
זה מזעזע אחות תקני משהו שיגלוש לך עד הרגליים