18 תשובות
כן
לא
לא, המינימום שאני מוציאה על חזייה זה 39 שקל בשיין.
לא
ממש לא זה יקר רצח , אני קונה את שלי ב25 שקלים והן מחזיקות לי לשנתיים אז 600 זה בזבוז מוחלט
לא מה זה חזיית זהב
עושה את אותה העבודה בסופו של דבר גם אם זה היה ב20 שקל מאליאקספרס
עושה את אותה העבודה בסופו של דבר גם אם זה היה ב20 שקל מאליאקספרס
לא אני לא צריכה חזיה כזאת יקרה כשאני כנראה אהרוס אותה
בחיים לא
יש לי אחת ואני מסתדרת מעולה
במקום לקנות חזיה ב600 אפשר לקנות 1200 בזוקות
יש לי אחת ואני מסתדרת מעולה
במקום לקנות חזיה ב600 אפשר לקנות 1200 בזוקות
לא כי אני מוצאת בזול יותר אבל יש כאלו שיש להן מידה גדולה אז חייב כי כלום לא מתאים להן וקשה להן למצוא, החזיות האלו גם חזיות שבדרך כלל נשארו לשנים ואיכותיות
זה מחיר של מידות גדולות, ככל שהמידה גדולה יותר, המחיר עולה משמעותית. אם יש בחורה עם מידה גדולה אין לה ברירה לקנות חזיות ב400+. זה המחירים.
אם היא איכותית ושווה את זה כן
אלוהים לא אבל זה תלוי במידה שלך
לא, אני קונה באיזה 150
אני לא בת אבל לא חושב
זה מחיר מוגזם בהחלט
זה מחיר מוגזם בהחלט
שום סיכוי
ברור
באותו הנושא: