5 תשובות
לדעתי לא לישון
שעה יעשה אותך עייפה יותר
לה תקשיבי אל תלכי לישון את לא תצליחי לקום מניסיון לצערי
אני חושב שזה לא רלוונטי כבר
אם את חושבת שיהיה לך קל לקום
כן עדיף שעה מאשר כלום