4 תשובות
לא חושב שכדאי כי יש עוד שעתיים ככה קרה לי בסוף לא קמתי
תבדקי אם יכולים להחליף אותך, סיוט לעבוד ככה אם אין ברירה עדיף שתשני מה שנשאר
לכי תישני שעה, שעה פלוס תקומי תלך תעבדי תחזירי ותדפקי שנצ, קורה לי הרבה פעמים ככה לצערי שאני צריכה לתפקד בלי שעות שינה, תשתי הרבה קפה וכשתחזרי הביתה תשלימי שעות שינה
אין לך סיוטים מכיתה יב?
אנונימית