14 תשובות
שואל השאלה:
מה לא? ^^
שואל השאלה:
למה? מה כבר יש בירושלים?
אני אתעלם
שואל השאלה:
אני יודע אני שם כל שבוע. אנלא מהמוזרים שמטרידים
אבל אי אפשר לדעת מי אתה ישר שרואים אותך, מיוחד באוטובוס.
תלוי מי פשוט הרוב מוזרים כזה אז מתעלמים בדרך כלל
אבל אם לא מישהו מוזר כנראה פשוט ממשיכים לדבר
למה? יש לך רעיון אחי?
שואל השאלה:
חח איזה הלוואי^
תלוי אבל הייתי זורמת למה לא
אנונימית
שואל השאלה:
אוו שיטט^
^^ אני מתה קיבלתי טראומה רק מלקרוא את זה
שואל השאלה:
לגמרי וזה עצוב שזה ככה כי המרכזית בירושלים זה חתיכת מקום
במרכזית ירושלים לא אבל במרכזית חיפה זה סיפור אחר
תלוי באיזה קטע כי אישית אני תמיד מוחמאת כשמתחילים לדבר איתי בצורה מכבדת
אבל אם מישהו בא עלי ומתחיל לשאול שאלות כאלו שהן עקיצות אני פשוט התקדם ואנסה להתעלם או אם הם ממש חראות עקשנים אני פשוט התחיל לצרוח עליהם שינחו לי

אבל שוב אם זה בקטע טוב ולא קריפי כזה
אני לגמרי אזרום ותלוי עד כמה זמן יש לי ועד כמה אני מקבלת מהם וויב טוב אני אפילו אתן להם את האינסטגרם שלי