3 תשובות
נזק מוחי אל תיקח זה כדורים כימים מסוכנים
סליחה על הניסוח סטיפס שינה את זה
אנונימית
זה תלוי במינון ובכמות זמן שאתה לוקח את זה,אני יכולה להגיד שניסיתי קונצרטה ועוד הרבה סוגים של ריטלין וכולם גרמו לי לתחושה הזאת של הדיכאון.
יכול להיות שזה רק התופעות לוואי של ההתחלה אבל אם זה ככה יותר משבוע אני ממליצה לבדוק את זה ואולי לשנות את המינון.
אני לא רופאה אבל אני מאובחנת עם הפרעות קשב וריכוז מכיתה ד ויכול להיות שיש סוג אחר של כדור שיותר יתאים לך
יכול להיות שזה רק התופעות לוואי של ההתחלה אבל אם זה ככה יותר משבוע אני ממליצה לבדוק את זה ואולי לשנות את המינון.
אני לא רופאה אבל אני מאובחנת עם הפרעות קשב וריכוז מכיתה ד ויכול להיות שיש סוג אחר של כדור שיותר יתאים לך
אנונימית
באותו הנושא: