9 תשובות
כן רושמים קונסרטה זה עושה לי תיקון אוטומטי
יש גם סטרטרה
עדיף לא לקחת כלום אבל
שואל השאלה:
אני מאובחנת וכבר פלוס מינוס חודשיים לוקחת פוקלין 20 מג
ומהרגע שהכדור מתחיל להשפיע אני פשוט מרגישה מזעזע. בחילות וחולשה וזה
אז חשבתי לנסות עוד סוגים לראות איך כל אחד משפיע עלי
יודעים אם לחלק ממה שאמרתם יש תופעות לוואי חמורות?
אני מאובחנת וכבר פלוס מינוס חודשיים לוקחת פוקלין 20 מג
ומהרגע שהכדור מתחיל להשפיע אני פשוט מרגישה מזעזע. בחילות וחולשה וזה
אז חשבתי לנסות עוד סוגים לראות איך כל אחד משפיע עלי
יודעים אם לחלק ממה שאמרתם יש תופעות לוואי חמורות?
אנונימית
יש מליון סוגים
אטנט קונסרטה פוקלין
ועוד מליון שאני לא זוכר
אטנט קונסרטה פוקלין
ועוד מליון שאני לא זוכר
רסקיו להרגעה וזה טיפות לא כדורים
קונצרטה
אדרל
לדעתי אל תקחי כלום
באותו הנושא: