4 תשובות
התיכונים לא מקבלים ציונים, לא יוצאים לטיולים
והכל בגלל השכר של המורים, אז פוגעים בתלמידים
המורים עושים שביתות -> המורים לא מביאים לתלמידים ציונים ולא יוצאים לטיולים -> לתלמידים אין זכויות בסיסיות בתור תלמידים -> התלמידים שובתים
חחחחחח מזה משנה למי אכפת תשני עד 12 ותני לגדולים לריב שם על כסף או מה שהם לא עושים שם עכשיו
אנונימית
חארטות כולם רוצים ללכת לים