4 תשובות
התיכונים לא מקבלים ציונים, לא יוצאים לטיולים
והכל בגלל השכר של המורים, אז פוגעים בתלמידים
והכל בגלל השכר של המורים, אז פוגעים בתלמידים
המורים עושים שביתות -> המורים לא מביאים לתלמידים ציונים ולא יוצאים לטיולים -> לתלמידים אין זכויות בסיסיות בתור תלמידים -> התלמידים שובתים
חחחחחח מזה משנה למי אכפת תשני עד 12 ותני לגדולים לריב שם על כסף או מה שהם לא עושים שם עכשיו
אנונימית
חארטות כולם רוצים ללכת לים
באותו הנושא: