5 תשובות
שואל השאלה:
https://www.tiktok.com/@poosaytayt_/video/7130115676873706778?_t=8wufdrnw7ll&_r=1
אוביסידי זה השמנת יתר
שואל השאלה:
אבל שהוא אמר o bee see dee למנ הוא התכוון
הוא אמר בהתחלה שיש לו ocd (שזה הפרעה טורדנית כפייתית) ואז הצלם אמר יותר כמו obcd לא ככה כותבים את זה אבל זה נשמע דומה כשמוסיפים אץ הb לכן הוא אמר את זה כי זה השמנת יתר. לא יודעת אם זה מובן.
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה אמאלה