התחברות
הרשמה
זה חוקי אם חברה משלמת עליי עם הכרטיס שלה באוטובוס?
27 במרץ 2024, 13:11
תחבורה ציבורית
אוטובוסים
5 תשובות
כן
ה
השכנה עם החלב
כן
ד
דנית המדענית
ברור
א
אנונימית02468
כן
P
Pettra
כן בטח
G
Good person 24
באותו הנושא:
אם הפיצה עלתה 58, אני משלמת 50 וחברה שלי משלמת 20 כמה היא צריכה להחזיר לי?
חבר שלי טוען שאני לא משלמת עליו מספיק
לפעמים אני משלמת עלי ועל חבר שלי
האם זה חוקי לקנות כרטיס למופע עם הנחה ולמכור אותו במחיר של כרטיס רגיל ביל הנחה?
חברה שלי משלמת עליי לרוב זה מוזר?
איך אני משלמת על הכרטיס לרכבת?
אני מרגישה ילדה ממש חרא שחברה שלי תמיד משלמת עליי
אני וחברה רוצות ללכת לסרט ואני משלמת על שני הכרטיסים איך לרמוז לה שתחזיר לי?
אני בת 16 וחבר שלי בן 19 זה חוקי להורים שלי לאסור עליי לראות אותו
איך אני משלמת על הכרטיס נסיעה ברכבת בצו ראשון עם השובר?
אם אני משלמת על חברה שלי לסרט בכרטיס 1+1 היא צריכה להחזיר לי חצי מחיר או כמה שהכרטיס שלה עלה?