18 תשובות
אממ דגל אדום בטירוף
אהבה לא שווה לכסף ולבזבז על מישהו כסף זה לא דרך בריאה בכלל להראות אהבה
לא ממליצה לך להמשיך בקשר כזה
אנונימית
תיפרדי ממנו
אנונימית
תעשו בתורות
תכתבי לו שאם זה ככה ואתה מוציא עלי כסף ככה עדיף שלא יוציא
תבהירי לו את זה ותכתבי לו שהקטע הזה ממש מביך ואת הבת זוג שלו לא אחד החברים מהשכונה וזה פיצה הוא לא קנה לך רכב.
טוב שהעברת לו תגידי לו שראת לא קוצה שיותר יקנה לך כלום גם לא מסטיק כדי שלא יבקש על זה העברה בביט
זה לא דגל אדום....פשוט שכל אחד ישלם על עצמו כמו שאתם עושים רוב הפעמים עכשיו פשוט תעשו את זה תמיד....ולמה זה דגל אדום? זה שהוא לא משלם עליה כל הזמן? נו באמת....ושתדעו שאני לא מצדיק פה אף אחד
אנונימי
^^^ ומה קשור פמיניסטיות?
גבר אם הוא מוציא על חברה שלו הוא עושה את זה כי הוא אוהב אותה וכי כיף לו להוציא עליה
אני חא אומרת שמי שבזוגיות אז רק הגבר מוציא ממש לא והוא גם לא צריך
אבל על פיצה? די זה מוגזם אם הוא מתחיל להתווכח איתה על סכום של 50 שקל זה מוזר מאוד
למה מוזר? אז פעם הבאה שהיא תשלם על הפיצה ב50 שקל....למה שנשים עושות אותו דבר פתאום אנשים פה מתחילים להפוך את כל העולם?
אנונימי
הוא צודק אולי הוא מרגיש שאת מנצלת אותו
תכתבי לו שאת מצטערת ושלא הבנת שככה הוא מרגיש ושמעכשיו גם את תשלמי
ותציעי לשלם על כול האוכל בפעמים הבאות
ואם זה נראלך כמו דגל אדום תפרדי
כאילו זה ממש תלוי אם עד עכשיו רק הוא שילם ורק הוא השקיע ואת לא אז אני מבינה אותו זה תלוי בך
חבר לא טוב לא יודע
אנונימי
^^^ אין בעיה גם הבחורה צריכה לשלם מידי פעם לא הכל זה רק הגבר
אבל מזה שהוא כועס עליה זה מוגזם היא לא בקשה ממנו את זה וגם אם הוא לא רוצה להוציא כסף שלא יוציא מהתחלה.
זוגיות זה לא אומר שהגבר רק צריך לקנות ולקנות ממש לא
אבל למה שיכעס עליה מזה סליחה הוא אמיתי?
אז שלא יציע לשלם סליחה אני לא הבנתי את זה נכון...אז כן שפשוט לא יציע ושכל אחד ישלם על עצמו...למה לעשות כל דבר קשה?
אנונימי
כן זהו בדיוק אבל זה עדין קצת מוזר הוא כועס עליה בגלל דבר כזנ
לדעתי אם הוא היה ככ אוהב נראה לך ה50 שקל האלה היו מוזיזים לו?
לדעתי הם היו צריכים פשוט לעשות חצי חצי...אפילו שזה 50 שקל אז 25 שקל כל אחד...או שפשוט היא תקנה לו משהו באותו שווי ואז פשוט כל אחד ישלם על עצמו....לא מסובך כפרה
אנונימי
לא מסובך בכלל פשןט לא בסדר ההתנהגות הילדותית הזאת
את לא יודעת את המצב הכלכלי שלו בטח..
אנונימי
אין קשר יש דרך וצורה לדבר היא הבת זוג שלו הוא כועס עליה על זה שהוא קנה פיצה והיא לא שלמה?
שוב למה שהיא הייתה עושה את זה אז הייתם מצדיקים אותה?
אנונימי
אני אציע לכם משהו.

כל אחד ישלם על עצמו, תמיד.