8 תשובות
כן
בעיקר מטאליקה
^^רוב אמריקה מעדיפים פופ
לא, רק את
למעשה, אין עוד מישהו שמאזין לזה חוץ ממך
את בן אדם נורא נורא מיוחד
למעשה, אין עוד מישהו שמאזין לזה חוץ ממך
את בן אדם נורא נורא מיוחד
מייקל הקינגג
כןן במיוחד את רד הוט
יאפ אני (אני שומעת מלאא קווין)
שואל השאלה:
הוספתי wwe הכוונה היא למי שרואה ושומע את שירי כניסה
הוספתי wwe הכוונה היא למי שרואה ושומע את שירי כניסה
באותו הנושא: