6 תשובות
אני מי לא
לא אוהבתי את שניהם או שזה בגלל המקום
אני אוהבת את שניהםם
אני, לתפוח אדמה יש מקום מיוחד בלב שלי
שניהם טובים
רק של מעדנות הקטנים
באותו הנושא: