10 תשובות
שואל השאלה:
בוא אחי אתה לא היית בוכה ליד אנשים
אנונימי
זה נורמלי רצח לבכות, אתה לא צריך שמישהו ינרמל את זה בשביל שתוכל להראות רגשות
אחי אם אני בסיטואציה עצובה אין לי בעיה לבכות כמה שמצופה ממני להחזיק מעמד כל אחד מתמודד עם דברים שונה ואני אעשה מה שאני מרגיש
תבכה תשתחרר קצת
זה לא בריא לעצור את הבכי יותר מדי
אני ישית חושבת שגבר שבוכה זה לגמריי סבבה ואפילו מראה שהוא רגיש שזה מעלה לי מאוד
לא מנרמלים רגשות של גברים מהסיבה הפשוטה- שבעיני החברה הכללית זה לא גברי.
בעיניי זה מגוחך וגברים הם אנשים בעלי רגשות עם יותר ממאה אחוז להביע אותם.
אם זה מביך אותך אתה תמיד יכול לבכות בצד אבל אני חושבת שמתישהו- אנשים מגיעים למצב שהם משלימים עם עצמם ועושים מה שעושה להם טוב וככה גם בהבעת רגשות.
אתה רוצה לבכות? תבכה, עצם העובדה שאתה מראה את הרגשות שלך כבר מעיד על חוזק וזכותך המלאה לבכות ולהביע רגש.
אתה בן אדם.
תבכה, אין מה להתבייש בזה.
אנונימי יקר,
מהמילים שלך עולה שלהראות רגשות בפני אנשים אחרים יכולה להיות בשבילך חוויה מציפה בפני עצמה. מניחה שזה אולי מביך לבכות כשמישהו אחר מסתכל, אולי מפחיד אפילו... שומעת שהמחשבה של 'מה בטח יחשבו עלי', ו'האם זה כן או לא בנורמה', מטרידה אותך ואולי מונעת ממך לבטא רגש כמו שהיית רוצה.

ייתכן שכשהרגשות מוקרנים החוצה ומקבלים ביטוי בבכי, אתה מרגיש במקום יותר פגיע וחשוף. מאמינה שאתה לא לבד בתחושה הזאת ושיש רבים אחרים שיש להם חשש לחשוף ולהביע רגש. הבכי הוא חלק מהחיים, הוא יכול לעזור לשחרר מתחים ולפרוק רגשות במקום לשמור בבטן.

אולי אפשר למצוא אדם שאתה בקשר טוב איתו ויכול לשתף אותו בתחושה הזאת, לנסות להבין מאיפה היא נובעת. אם תרצה, מזמינה אותך לפנות אלינו ולדבר באנונימיות וללא שיפוטיות עם אחד המתנדבים שלנו בסה"ר סיוע והקשבה ברשת. בצ'אט בלינק למטה או בווטסאפ: 055-9571399.

שלך, מתנדבת סה"ר.
אתה ממש לא צריך להתבייש לבכות
אנונימית
זה בסדר גמור לבכות!
זה טוב יותר מלהשאיר הכל בפנים
ואני לא היחידה שחושבת ככה
02
מה זה מנרמלים למה אתה צריך שינרמלו משהו בשבילך תתנהג איך שאתה מרגיש ולא לפי מה שאתה חושב שהנורמה